22 November 2011

Berita baik untuk anda!!!!

(Sticky Post - Scroll Down for a new entry)


Assalamualaikum..



Alhamdulillah..



"Adalah lumrah dalam perniagaan adanya persaingan secara sihat. Apa juga yang perlu kita ketahui rezeki itu adalah kurniaan dari ALLAH S.W.T jua"



Buat semua pelanggan kami terima kasih kerana terus setia bersama kami. Tahniah dan Alhamdulillah kepada pengguna yang telah mengamalkan produk-produk ini dan diberikan oleh ALLAH pengurniaan zuriat di samping berdoa dan pengamalan produk ini secara konsisten dan yakin! Tahniah buat mereka yang telah mengandung malah melahirkan zuriat penyambung kasih dan sayang kalian.



Kepada pengguna yang bertanya sebelum ini kami maklumkan disini, hasil daripada penjualan produk ini ada yang kami salurkan ke rumah-rumah anak yatim dan pusat-pusat yang memerlukan. Alhamdulillah terima kasih kepada pengguna yang membeli melalui kami dan beramal jariah.



Kami nyatakan di sini HARGA TERKINI LAGI SENSASI produk-produk kami seperti berikut :-






Pakej 1





1 kotak serbuk debunga kurma +
2 biji buah zuriat (percuma! ) = RM 45 termasuk pos laju










Pakej 2





2 kotak serbuk debunga kurma - RM 76 termasuk pos laju





Pakej 3





1kotak serbuk debunga kurma + 1 set buah zuriat


(ada 10biji) = RM 88.00 sahaja (termasuk poslaju!!!)









Pakej 4





1 set buah (10biji) - RM 58 termasuk poslaju






ALHAMDULILLAH kedua-dua stok berada di Malaysia,sesiapa yang berminat bolehlah email terus kepada kami.

Bagi yang telah order sebelum ni harap email kembali confirmation order anda kepada kami untuk kami segera membuat pengeposan. Jangan lupa sertakan alamat lengkap dan no telefon.



Juga kepada yang dah dapat barang sila buat pembayaran anda ke akaun maybank yang AKAN DIMAKLUMKAN KEPADA ANDA MELALUI EMAIL.Sekian.Terima Kasih


Apa tunggu lagi???
Jangan lepaskan peluang untuk berusaha dan mencuba produk2 kami...


'Yang baik datang dari Allah, yang buruk datang dari kami sendiri...'


(Nota : Gambar-gambar di dalam entry ini dan entry sebelumnya adalah gambar-gambar dari STOK LAMA, sila singgah dari masa ke semasa untuk melihat stok terbaru dari kami.)

27 comments:

  1. sye nk tempah la...mcm mane carenyer?
    o tlg email detail kat sye...sabellarafiq@yahoo.com.my

    ReplyDelete
  2. saya nak tempah serbuk bunga kurma dengan herbatus sauda ade lg? bi email saya juemie1177@gmail.com

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum admin...saya berminat beli bunga kurma dan buah zaitun. boleh email detail kat saya juga ye ... lizarlyza@gmail.com

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum admin, saya berminat untuk membeli buah zuriat. boleh emailkan kepada saya details dan cara makan/minum buah zuriat

    sharifah nurulhidayah
    0127949542

    ReplyDelete
  5. sy berminat nk beli sebuk buah kurma boleh email d dekcha87@yahoo.com

    ReplyDelete
  6. aduii sy dh beli buah zuriat rm60 termsuk pos 2 biji jer..rugi lmbt tgk blog nie..kguaan serbu kurma??cara guna..email sy bieyamira@gmail.com

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum.. stok buah zuriat dan debunga kurma tu masih ada ke? boleh saya tahu cara pemakanan serbuk debunga kurma tu? boleh email kat saya linde84@yahoo.com Terima Kasih.. :)

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum...saya baru tgk blog nie dan berminat nak order serbuk debunga kurma dan buah zuriat tu. tapi kalau selepas makan nie diberikan Allah rezeki mengandung adakah saya kena makan terus atau berhenti. boleh email kat saya zaleha.juhari@gmail.com..terima kasih...wassalam

    ReplyDelete
  9. assalamualaikum...saya baru singgah di blok ini dan amat berminat dengan produk serbuk debunga kurma dan buah zuriat. saya ingin bertanya samada jika diberikan Allah rezeki mengandung hasil dari memakan
    produk ini adakah saya kena berhenti memakannya atau sebaliknya. sila email ke muh2@streamyx.com..
    terima kasih..wassalam

    ReplyDelete
  10. assalamualaikum, saya nk order pakej 1 cmna caranya n bole tolong emaikan cara2 pemakanannya tak? terima kasih....juleeza84@gmail.com

    ReplyDelete
  11. Assalammualaikum,sy nk beli pakej no3,mcm mne cara nk mknnyer?nie emel sy:aya_abg_alis@yahoo.com,nie no hset sy:0139554779 rohaya ahmad,plez sms sy smula yer,

    ReplyDelete
  12. Assalammualaikum,sy nk beli pakej no 3,nie emel sy:aya_abg_alis@yahoo.com,nie no hset sy 0139554779 rohaya ahmad.plez reply yer secepat mungkin,dn sy nk tau mcm mna cara mknnyer?

    ReplyDelete
  13. Sy nk oder serbuk bunga kurma. Msj sy kt no 0134732427

    ReplyDelete
  14. Syukriatun_cute@yahoo.com .. Salam sy nak beli serbuk bunga kurma... Tq ye

    ReplyDelete
  15. Salam.. Tumpang tanya mcm mana nk minum jenis yg serbuk ni yer.. Mohon bantuan semoga allah saja yg membalas jasa anda

    ReplyDelete
    Replies
    1. sila email kami di
      serumpunkasihseharmonisayang@yahoo.com
      dan kami akan membalas secepat mungkin...

      Delete
    2. Assalam sy berminat utk beli serbuk bunga kurma... khumaira05@gmail.com

      Delete
  16. Aslmkum..berminat nk beli..bole email or mes cara pembelian x..0122421754 anisa

    ReplyDelete
  17. Slm sy nk order pakej 3 (rm88). Tp sy nk thu cara guna buah zuriat n serbuk kurma

    ReplyDelete
  18. Assalamualaikum...sy nk tanye mcmne nk order buah zuriat ini...?

    ReplyDelete
  19. salam....saya berminat nk beli serbuk bunga kurma dan buah zuriat (pakej 3)emel saya shaazrol@gmail.com no telefon saya 0193109192 sha ahmad alamat saya no 15,blok flora perumahan PDRM 27000 jerantut pahang..please berminat sgt

    ReplyDelete
  20. Salam....saya sha ahmad no telefon 0193109192 emel shaazrol@gmail.com beralamt No 15 blok flora perumahan PDRM 27000 jerantut pahang..berminat sgt utk membeli produk PAKEJ 3...plez reply secepat mungkin.tq

    ReplyDelete
  21. Assalamualaikum..macamane sy nk order serbuk debunga(pakej 1 kotak debunga +2 biji buah zuriat)..harap boleh email ke strawberry_657@yahoo.com

    ReplyDelete
  22. SALAM...
    ADAKH STOK MASIH ADA?

    ReplyDelete
  23. assalamualaikum...saya berminat dengan produk serbuk debunga kurma dan buah zuriat (pakej3). saya ingin bertanya samada jika diberikan Allah rezeki mengandung hasil dari memakan produk ini adakah saya kena berhenti memakannya atau sebaliknya.bagitau cara nyer skli... sila email ke norazamiha@yahoo.com.my
    terima kasih..wassalam

    ReplyDelete
  24. salam.. sy berminat nk beli buah zuriat.
    email ke leashydatul.suzana@mapo.com.my
    diilea21@gmail.com

    ReplyDelete
  25. salam..saya nak pakej 3..emailkan kepada saya bagaimana untuk order di elyana32@yahoo.com..

    ReplyDelete