21 February 2012

Mereka Sudah Berjaya anda bila lagi?

1)assalamualaikum khas buat pemilik blog serumpun kasih seharmoni sayang dan ahli keluarganya...

disini ingin saya menyatakan rasa syukur sy terhadap kuasa illahi kerana men'jumpa'kan saya dengan blog anda... pada oktober tahun lalu saya diperkenalkan oleh seorang rakan kerja saya mengenai serbuk debunga kurma..katanya untuk mendapatkan zuriat..saya kurang yakin dan try la search internet mengenai serbuk tersebut.. rakan kerja tersebut juga inginkan anak..lalu beliau pun menghatar pesanan kepada pihak anda untuk tempahan serbuk debunga kurma tersebut...namun apabila sampai serbuk debunga kurma ke tanganya, beliau pun di sahkan hamil 6 minggu..dan tidak memakan serbuk tersebut..lalu beliau memberikan kepada saya, tetapi saya kurang yakin saya dan menolak serbuk tersebut....tetapi setelah dinasihati oleh rakan2, saya pun mencuba serbuk debunga kurma tersebut pada bulan november..setelah menghasbiskan 2 botol, alhamdulillah ujian kehamilan saya naik 2 line..dan sy telah disahkan mengandung..1 botol yang belum dibuka sy beri kepada rakan saya yg juga mahukan zuriat...mudah2anbeliau juga dikurniakan zuriat...terima kasih diatas perkhidmatan yg diberikan dari pihak serumpunkasihseharmonisayang kerana berurus niaga dengan saya dengan begitu mudah dan senang sekali..mudah2an rezeki anda melimpah..saya juga telah memperkenalkan kpd rakan2 lain yg senasib dengan saya mengenai produk anda...sekian terima kasih...syukur alhamdulillah

2) Alhamdulillah cyst saya dah hilang...Harini saya scan, Alhamdulillah doktor sahkan cyst saya dah tak ada.
(pelanggan ini mengamalkan habatussauda sebagai usaha. Setelah disahkan doktor ada cyst di dalam rahim beliau dan perlu menjalani kaedah rawatan sonotron. Beliau mencuba Habatussauda sebagai usaha dan dalam masa sebulan mengamalkannya,Alhamdulillah cyst da hilang. Alhamdulillah)

No comments:

Post a Comment