29 February 2012

Makluman!

Assalammualaikum semua..


Ingin kami makluman kepada yang berminat..Mudah dan cepat!


1) Pilih Pakej Pilihan


2) Hantarkan Alamat Lengkap beserta nombor telefon anda ke email kami yang sedia ada tertera di blog ini.


3) Tunggu Barang Sampai baru membuat pembayaran ke atas akaun yang kami berikan juga melalui email. KENAPA DI BAYAR SELEPAS BARANG SAMPAI DI TANGAN? INI ADALAH KAMI TIDAK MAHU AKAN TIMBUL DALAM HATI DAN DIRI ANDA RASA MARAH " DAH BAYAR TAPI BARANG TIDAK SAMPAI DI TANGAN". Cuma perlu di ingat, kami jujur dan anda juga perlu jujur kepada kami. Usaha ini membabitkan "HALAL" dalam darah daging kita sendiri.


Sekiranya lambat mendapat maklum balas, harap anda bersabar kerana kami memenuhi masa minggu kami ke Masjidil Haram Makkah dan Masjid Nabawi Madinah.


Pertanyaan yang kerap di ajukan kepada kami..Bagaimana penggunaannya produk-produk ini? Segalanya telah kami terangkan di blog ini. Ambil beberapa minit masa anda untuk melayari blog kami. Terima Kasih semua.


Kepada yang terpilih untuk membuat pembayaran ke akaun anak-anak yatim, yayasan-yayasan yang kami pilih jangan terkejut kerana ini adalah sebahagian dari sumbangan kami kepada mereka. Yang terpilih semoga sama-sama mendapat manfaat dan amalan sedekah jariah buat bekalan kita kelak.

1 comment:

  1. Assalamualaikum, boleh sy bertanya. Jika sy hanya ingin beli debunga kurma boleh? Berapa harganya?. Tq.

    ReplyDelete