15 May 2012

Update Stok ( 16 Disember 2012 ) DAN MAKLUM BALAS!

Assalammualaikum...

Alhamdulillah...akhirnya stok BUAH ZURIAT telah pun sampai ke Malaysia. Maaf atas kelewatan. Pada yang berminat dan telah email kepada kami sila emailkan semula pengesahan order puan/tuan.

Ramai yang masih bertanya kepada kami bagaimana nak ORDER?Seperti yang diterangkan sepenuhnya dalam blog ini. Tuan/Puan hanya perlu :

1) Pilih pakej pilihan (tolong ambil masa untuk menjelajah dan membaca pakej yang ditawarkan dalam blog kami ini)
2) Hantarkan pesanan tuan/puan melalui email kami juga tertera di sisi kanan blog.Sertakan NAMA,ALAMAT LENGKAP dan NO TELEFON.
3) Tunggu balasan email untuk pengesahan order.
4) Tunggu Barang sampai baru di bayar...Oppsss sebelum tu check dulu barang yg diterima.Puas Hati???Baru bank in k...(No akaun??-email kepada kami untuk mengetahui akaunnye)


DAN KEPADA MEREKA YANG KERAP KALI INGIN TAHU LEBIH LANJUT TENTANG BUAH ZURIAT,BOLEHLA KE BLOG INI UNTUK PENJELASAN.(TERIMA KASIH PADA TUAN BLOG ATAS KAJIAN DAN PENERANGAN BELIAU)

Kami juga ingin memaklumkan kepada pelanggan-pelanggan kami,bila pesanan barang anda sudah sampai di tangan, sila buat pemeriksaan ke atas produk tersebut untuk mengelakkan  ketidakpuasaan hati anda semua terlebih dahulu.Jika produk yang diterima mengalami kerosakan atau kekurangan sila maklumkan kepada kami dengan terbuka tanpa was-was..kami akan ganti dengan yang baru..dan akhirnya jika berpuas hati barulah pembayaran di buat ke akaun yang kami berikan.


TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA..MEMBELI SAMBIL BERAMAL PADA YANG TERPILIH!

2 comments: